ännu mera plugg.

Sitter här med en varm kopp te! :) Inte för att jag gillar det, men den hära smaken gick att dricka, ska försöka vänja mig! :D Vad gör ni? :)

Jag vill inte plugga mera, men det behövs verkligen, alltid börjar jag typ anstränga mig dagen före provet och nu är det ett rätt stort prov också, jag får skärpa mig och börja i tid! :)
Hade ju även omprov i matte idag, gick bättre än sist, det lönar sig att träna! :D Svarade inte på två frågor, men jag kanske endå klarar det, hoppas det..

Imorgon är det fredag, så skönt med helg! Har ni några planer? Jag ska vara med Crille och även fara på stan! :) Får ju pengar imorgon.. Det är alltid kul.

Jag ska nog bara ta och snabbläsa ngra bloggar nu, sen fortsätta läsa mina 1000 papper.
Kommer sen! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0