massvis med snö..

Hej du glade! :) Då var skolan över för idag, eller jag slutade 14.20, efter jag gjort klart mitt prov. Gick rätt okej faktiskt, fast jag är lite osäker nu, skulle gärna göra om det, lite missnöjd är jag, jag skrev iaf om Nattliv. Vad skrev ni om?
Hade även bad idag, rätt kul! :D Det var bara jag och Vixi som var dära, vi körde först lite simning, sen lite styrke i vattnet, det är jobbigt dock!

Vad ska ni hitta på resten av dagen/kvällen?
Själv ska jag nog inte göra något speciellt, jag har ingen lust att gå ut nå mera idag, det är ju sämst väder, snön bara piskar en i ansiktet.. Kanske går över till Vixi, bara kanske.
Suck alltså, jag är på ha tråkigt humör, jag är trött också.

Nu ska jag ladda hem en film eller så. Vi hörs sen! :)
Pussar


Så här såg jag ut idag.
Kofta; Vila
Sjal; okänt.
+ linne, tunika och gråa uggs :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0