McKey

Jag visste nästan det! Hon är värd det..


Aja, idag iaf har jag varit på stan, ingen skola, det var friluftsdag, pallade ej! For iallafall till stan, köpte en tunika, bh och sjal! Man kan alltid göra fynd och gud så skönt det var på stan, fint väder och lite folk, perfekt. Sen har jag inte gjort något speciellt, varit med Vixi, vi gick ut och drog Lova i pulkan ett tag, det var väl kul tyckte hon antar jag. Annars har jag inte gjort något speciellt, har nu på kvällen sett Step Up och Top Model,

Nu ska jag typ träna lite på mina femtielva glosor, måste ju göra dem någon gång för att höja mitt VG i engelska *stolt*. Sen kanske jag även gör några betygskriterier i SO, prov nästa fredag typ. Nåjaa. Jag har ju sagt att ni ska få några bilder, dem kommer nog imorron, orkar inte nu. Nu ska jag plugga lite, uppdaterar ett sista inlägg sen! :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0