ute stund

Sen senaste inlägget har jag hunnit vara ute en stund, ätit mat och surrat! :) Gick ut endast för att knäppa lite kort, men eftersom att maten strax var klar så kunde jag ej gå iväg långt! :P Maja och JOnathan var endå ute, okej dem är små men endå, Jonte kunde inte låta bli att kasta massa snö på mig! Taskigt värre.

Nu har jag inget att göra, kanske ska läsa en liten stund å bara ta det lugnt, måste ju vänta på Andra Avenyn, ska ni se det? =D Fast nu bjuder jag på några bilder och återkommer! :)
Puss






typ så mycket översnöad är vår bil! :D

DATUM STÄMMER EJ!

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Haha näe att vi Bodensare är avundsjuka på er :D ja det är väl det som är nackdelen med vita datorer :/

2009-02-24 @ 17:28:53
URL: http://viktore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0