söndag & Mede..

Hej på er glada människor, och mindre glada! :) Hur är läget med er?  Med mig är det bra.
Har varit och städat med mamma, sen inget annat. Vad har ni gjort idag?
Jag skulle verkligen behöva städa mitt rum, men jag orkar inte, jag är inte på städ humör. 

Igår iallafall var jag med Crille, vi såg Melodifestivalen, enligt mig så var det helt rätt bidrag som gick vidare! :)  Synd bara att man inte kan rösta ut program ledare..
 
Imorgon är det en ny vecka, nya tag! Kultur vecka, så i veckan ska vi göra en tidning, min grupp alltså. Kan bli skoj faktiskt + att vi slutar tidigt varje dag, halv 3 istället för efter klockan 3 varje dag! Och lediga hela fredagen!





Petra Mede. Kan väl säga varför jag hatar henne! Hon tror ju typ att hon är bäst i hela världen. Hon är äcklig och ful. Och kommer hon säga samma sak till alla unga som är med? Hon sa ju samma sak till Amy Diamond som till Molly Sandén, ni vet det dära när dem stog dära innan dem fick veta vem som gick vidare till final, att folk ens ids skratta åt henne, jag blir galen så fort hon öppnar käften! Och henne ska man kalla ståuppkomiker, pfft. No way!  Till och med jag kan få folk att skratta mer än hon! Ge oss tillbaka Luuk! Bort med Mede! Jävla fan kärring!!!!

Luuk eller Mede? Vad tycker ni?'

 eller
(klicka för större)

Kommentarer
Postat av: malin

sv: Ja, det var jag (:

Det borde typ finnas en "svara" knapp.

Måste man gå in på inlägget o kommentera för att skriva svar... så gör alltid jag oh det tar en j*vla tid. :) ! Vi bildar klubb "UTE MED MEDE" !

2009-02-22 @ 15:31:53
URL: http://malinhjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0