cdon.com

Hej på er alla.
Nu har jag precis ätit middag, är mätt och belåten! :)
Skolan gick rätt bra idag, ganska snabbt också. Känns skönt med helg.  Hade ju prov idag, gick sådär, inte bra och inte jätte dåligt. Kanske lyckas klämma dit ett G, fast det är isf på gränsen. Snart även Nationella i Svenska, två stycken nästa vecka, rätt okej. Känns lugnt iaf, det är ju endå bara i svenska, läsförståelse på tisdag, Det gjorde vi ett gammalt nationellt prov på, det fick jag typ VG på. Så jag ska göra lika bra ifrån mig nu med. Sen på torsdag har vi uppsatssaken! Vi ser ju hur det går med den saken.

Nåja, i helgen då? vad händer?
Själv ska jag nog kanske till Ikea, det blev ett jäkla tjat om Ikea nu senaste tiden, sry. Sen ska jag även vara med Crille :)
MÅSTE även skicka in min gymnasieansökan, den skulle egentligen varit inne idag helst, men absolut senast på måndag, så det är helgen Stora mål.

Förövrigt idag så har vi fått hem ett paket!:D Gissa vad som fanns där i.



Mina böcker! :D Jag vet vad jag ska sysselsätta mig med i helgen om jag får tråkigt, eller kanske under bilresan till Ikea, om det blir av! :D jippie.
Nu ska jag läsa andra bloggar.
Ha det!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0