flirt a little maybe ;)

Det blev inget ikea idag =( Dumma mamma!! Fast vi far väl ist när hon har fått lön åså =) Annars idag har jag inte gjort ngt spec, for först å handlade med mamma & låtsas pappa, när vi kom hem så gick jag till Vixi, vi kollade ungrfär hur dyrt det blir med tåg till gbg =) Sen skulle dem dela ut reklam å jag orkade verkligen inte följa, så jag gick hem.. Väl hemma låg jag och såg på tv, postkod.... vad det nu heter, å sen Körslaget =) Nu ska jag inte göra någonting! :D

Jag har redan planer för sommaren;

1. Gå ut 9an! =) skönt men tråkigt! :/
2. Sommarjobba, extra pengar skadar aldrig! ;)
3. Göteborg, med vixi & sara :D
4. Rix Fm/luleåkalaset, det första är gratis, vilket är nice som fan. Sen blir det LK om det kommer bra artister.
5. Fylla år, 16 är man bara en gång! :)
6. Börja gymnasiet. Blandade känslor! :p

Jag vill att sommaren 09 ska komma! :D

Jag vill förövrigt klippa mitt hår :O Det börjar se ut som fan, även risigt :s blää! jag vill köpa kläder också :D Men jag måste spara massa pengar till i sommar =p Det går bra änså länge =)
Jag vill ha fler läsare på min blogg :s tipsa?(a) jag tipsar tbx! =)
Ni kan ju även vara gulliga och säga vad jag ska blogga om, förslag är ju alltid välkomna!
Nu har jag skrivit ovanlig mkt, men jag måste ju ngn gång, och jag är på skriv humör, men jag veet endå inte vad jag ska skriva.. :/

Imorgon ska jag iaf städa med mamma, sen ska jag vara med crille =)  vi får väl se va vi hittar på, ngt blir det alltid. Två hela år snart, det är underbart, han är helt fantastisk :) i love you baby! :)


du är allt!

Nu ska jag göra ngt annat! :D vi hörs! :)
Puss på er, ni som läser! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0