Helt rätt

Nu blev det ju så att rätt personer fick lämna lets dance! :D  yey!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik jag alltid lyssnade på förut, gamla minnen väcks till liv! :) Det är massor med låtar gjorda av Contra, finns på frizon.info! :) Jaao. Skolan idag var rätt chill, typ mindre än halva klassen var på plats idag, många sjuka, det var rätt chill :) Alltså min hals mår nog inte spec bra nu, det har varit så hära hela dagen! :(
Sen gick jag till vixi en stund, orkade ej vara kvar så jag gick hem :P Då satt jag och kollade på MTV en stund, sen Lets dance. Nu har jag tråkigt, är jätte trött verkligen, visste dock inte att klockan var såhär mycket. Så jag ska nog alldeles strax hoppa i säng! :)  jaja, jag ska gå och borsta gaddarna nu och sedan sova, vi hörs imorron! :)

Sov så gott. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0