jag kommer inte på en vettig rubrik.

Skolan slut för idag, eller det var ju ett tag sen, 15.15 slutade vi idag. Vi skrattade större delen av sista lektionen, som var bild :D Det var härligt. Dagen gick ovanligt fort för att vara en måndag iaf.. Och vet ni en sak? MINA LINSER HAR KOMMIT!! :D Jag vill ha dem nu, men då måste jag gå upp till Ica och hämta ut dem, suck! :P Får väl ta med mig Vixi och promenera dit upp en sväng ;) jao.

Igår kväll såg jag ju Hata göteborg, den var faktiskt bra, och killen som heter Johan tror jag, ser ju jäkligt bra ut! :D Hann aldrig se klart den så jag ska nog göra det snart, sen ska jag nog ringa till Vixi :D
yesyes, ifall att jag hämtar mina linser idag så får ni se ikväll hur det ser ut! :) Annars hämtar jag dem imorron på skolan, det är ju endå typ 2 (lägg på några meter) meter mellan skolan & ica. Jiies.
När jag rensade mina bilder för någon dag sen, hittade jag massa bilder på Vixis valpar, från förra vår/sommaren, jag vill ha dem! Tänkte iaf visa en bild, dem är as fina :)

Min personliga favorit, käär! (a) Dem är iaf rottweiler & schäfer. Ur fina..

Nu ska jag se klart Hata göteborg. Så jag hör av mig ikväll babes..
Ha det fint! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0