lipgloss and lollipop.

Snart ska jag vara med Crille =D Jag hittade en bra låt på en killes blogg. Den är skön xD Ni ska få höra här under :) tänkte även försöka vara lite mera aktiv med bilder, lr? =) Hittade iaf två ganska gamla bilder, en som är flera år gamla, sen en som jag tog när jag var ute på prao i höstas :D
gammal  
flera år gammal!                 den är från praon! ;p

Vad har jag gjort idag? =p
Klev upp typ 20 över 10 för att jag skulle å städa med mamma, men hon var trött idag så hon sa att vi far på tisdag ist, då är hon ledig =p Sen har jag bara sett på tv och tagit det lugnt, suttit och bläddrat igenom Ellos, H&M och halens katalogerna, vår och sommar kataloger :D Hittat en hel del fina saker, men är tveksam, ska bara köpa sånt som är nödvändigt just nu iaf!
Och snart ska jag vara med Crille =D Har inte varit med honom på typ över 1 vecka känns det som, ifall det var nyår denna vecka så har jag varit med honom senast natten till nyår :P Jag kommer inte ens ihåg om det varit nyår denna vecka eller förra. Spela roll.Han kommer iaf hit på en stund! saknar min baby!
Nu ska jag gå och göra ngt annat, skriver kanske ikv, annars återkommer jag imorron! :) Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss! :)


Jeffree Star - Lollipop Luxury feat. Nicki Minaj :p

Kommentarer
Postat av: ERIK

SVAR: jo jag vet ;D daim är godast ;P

2009-01-05 @ 11:57:21
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0