lista & booooooks

Kära Ellen Eriksson. För det första vill jag säga att Ida Gran är den bästa vän jag haft, och att Mahboba Jamshidi är helt dum i huvudet. Mina sista önskningar är att Pontus och Marcus Nilsson gifter sig och skaffar barn tillsammans och att Robin Ericson får ett lyckligt liv tillsammans med Aldin. Jag vill säga tack till Chili för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Joakim Andersson. Niclas Nilsson du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan Johannes Karlsson tog sitt liv. Snälla, Mattias sörj inte med mig, du kommer ändå att dö du också.
Jag gick till en siare och hon såg att jag kommer röka braj med Tony Lind och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Carina Larsson som kommer i 130 km/h i en blå Opel.

Mvh Maja Engman.

Kopiera denna, ta fram din mobil och gå in på kontaktlistan, håll sedan nerknappen så det bläddras ner, håll inne några sekunder och släpp sedan. Sen skriver du in namnen i ordning. Fuska inte! ;)


Vad gör ni?
jag har tråkigt, väntar på att Andra Avenyn ska börja, men det är typ 1 timme och 40 min kvar, har jag fel? haha.
Jag är trött också, försöker hitta någon bra musik att lyssna på. När mamma kommer hem så ska hon sitta vid datan, hon ska in och skicka iväg bokbeställningen, 6 böcker blir det hittils, om hon inte hittar nå mera, 3 till mig! :D
Vad det är för nå böcker får ni se sen! :D
Jag har sjukt jätte tråkigt just nu, inget spec att berätta, suck. Jag går och tittar på TV istället, det finns alltid något att se på..Återkommer!

Ciaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0