smutsigt hår och allmänt äcklig.

Vad händer? :)
Jag har väldigt tråkigt, finns inget att göra! :( Får väl ta och plugga lite kanske, min syster kom precis hem med mina NO och SO saker, snällt! Kemi prov på onsdag, jag orkar inte! Jag hatar Kemi..  SO är lättare, just nu håller vi på med första- och andravärldskriget och allt vad det innbär ni vet!  SÅ jag tror jag ska göra några uppgifter om det iaf, finns lite saker i kemin jag behöver hjälp av min lärare med, så jag väntar med det till imorron.
Annars tror jag inte att jag ska göra något speciellt, får se, hoppas att det är något bra på tv, fast det är det sällan så. Imorron går jag till skolan hur jag än mår, jag orkar inte vara hemma, det suger och är piss tråkigt.
Någon som ska göra något kul ikv?
Aja, ska titta på film eller något nu för jag har tråkigt :)
Jag återkommer senare.


Jag tror jag ska se på Twilight! :D

Kommentarer
Postat av: sannie

TWILIGHT I MITT HJÄRTA !!!!!!

2009-01-26 @ 19:56:14
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Tobias

vindruvor är bara SÅ gott :D

2009-01-26 @ 19:58:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0