vad är detta? :)

Idag när jag var på salongen så hittade jag två såna hära;


(klicka för större)
Jag undrar vad det är för något? Någon som vet? =)
Kul om någon vill säga!

Sen undrar jag även ifall det är någon som vet hur man gör en fläta i håret av typ 5 hårdelar? :) Videoblogga gärna om det om ni har lust att visa! :)

Någon som vet hur man gör? :)


Idag så har jag varit å städat med min mor, sen kom in låtsas pappa och hämtade oss så vi for och handlade ute på storheden, sen direkt när vi kom hem lagade vi jätte gooood mat! Typ hemmagjord kinamat =) mums!
Sen så duschade jag sen beställde jag även mina skor, blev ett par av slip-in skorna =) även mamma och M beställde en hel del från typ alla sommarkatalogerna vi fått!
Senare så gick jag till vixi, vi gjorde inget  spec faktiskt, jag har ju lärt mig göra inbakade&utbakade flätor från en blogg, så jag gjorde lite flätor på hennes lillasyster.. Nu sitter jag iaf hära å har tråkigt, ska nog lägga mig tidigt så jag somnar tidigt imorron, skola på torsdag ju! :)

Nu ska jag sova :P detta inlägg har nu varit framme på min data skärm i över en timma utan att ha blivit uppdaterat :P Skriver imorron bitti=) sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0