varför påskpynt!?

Sry för dålig uppdatering! :S Igår fanns ingen ork :p Jag gjorde endå inget speciellt, var hos vixi, crille är ju fett osocial så han lanade ju! :P Så det finns inget å berätta om går dagen ;p

Nu till min rubrik, ni vet, nyss var det jul, folk börjar ta bort julpynt nu, men vafan, min granne har redan påskpynt framme! :O Han är ju helt sjuk ;s Jag vill typ krossa hans fönster å ta ut det dära förbaskade riset med dessa färgglada fjädrar å bränna dem =D nog om det..

Idag hursomhelst har jag inte gjort ngt typ, sov hos vixi så jag började väl morgonen med att jag vaknade och höll på å dö, jag drömde precis ngt läskigt, vixi trampar på min madrass så jag blev sjukt jäkla rädd:O Sen spelade jag lite GH med Sara & Sanna, Sen gick jag hem , hjälpte mamma och förbereda maten, sen kom M&M hit med bebisen! :D Jag gick och duschade, sen skulle vi typ äta, sen satt vi bara å pratade å jag vågade faktiskt hålla i honom idag, han är så liten så jag vågar typ inte :) Men nu vågar jag! :D Jag vill att han ska växa fortare så jag får vara barnvakt =D Ja ni, sen gjorde jag inte så mkt annat, jag har tråkigt just nu :/ 

Nu ska jag göra ngt annat! :D Jag skriver imorgon! :)
Sovgott =p puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0