fredag

Hej på er alla, eller God morgon! Är allt bra? Med mig är det bara bra.
Sitter och gör ingenting just nu, ska snart till Crille, ska typ bara fixa mig det sista och gå på toa sen cyklar jag dit eller nå. Vet inte hur länge vi är borta, men inte heeela dagen iallafall. Föressten så kommer Vixi hem idag det blev inte igår, idag kommer hon så jag måååste gå dit senare idag! :D:D

Yes, ni kommer få mobilupdate då och då idag iallafall, även om vi far till Gallerian På gränsen, även fast det är dyrare, men ni får update iallafall! :D Bra va?

Nu ska jag iallafall gå och fixa mig klart och sen fara. Men ni får ha det så bra tills jag kommer hem, och även fortsatta delar av dagen.
Take care ! Puss

OBS!! Läser du detta och befinner dig på Ikea, eller någon av affärerna i Haparanda/finland, hälsa om du ser mig! :D

Dagens outfit;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0