Fredag

Hej på er, vaknade vid 14 idag,Crille sov ju här, han somnade tidigt och jag somnade vid 2/3 i natt. Och han vaknade vid typ 8/9 vad jag vet, och försökte väcka mig, blää vad jobbigt det var.  Men jag tycker om honom endå, höhö.
Vädret var ju faktiskt jätte bra när jag vaknade  och Monica ville att jag skulle vara med Hugo så efter vi ätit så for Crille hem, men han kommer eventuellt tillbaka ikväll. Så jag gick ut och solade, hett som fan var det. Ja, så jag har bara suttit ute till kanske klockan halv 5, därför har det inte blivit någon update. Ja, sen åt jag och nyss svarat på kommentarer.
Vad har ni gjort idag?

Började se på Baksmällan inatt, men jag var just på gränsen till att somna så jag slog av. Den verkar bra hittills, men är filmad från bioduken :S Berättar mer om den när jag sett klart den.

Vad ska ni hitta på ikväll? Jag ska bara ta det lugnt och kanske vara med Crille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0