hiss & diss



1. Unga mammor
Jag älskar folk som får barn som unga. Man hinner ju leva längre med sina barn. Sen att man har mer att lära om ungdomen åt barnen, då man själv nyss vart där.  Eller ja, skaffar man barn i min åldern missar man endel.
Det är typ det finaste som finns. Okej, alla kan inte ta hand om de, dels för att de inte är mogna och för att de inte har råd.
Men klarar man det är man en bra människa i mina ögon.. Finns ju klart nackdelar med det hela, men jag diggar det skarpt
Jag vill själv ha en unge nu!!!!

2. Rix fm festival
Det är gratis och de har ett bra utbud av artister, vem tackar nej?

3.Livet





1. FJORTISAR!!
Fyfan. De är äckliga rentutav. Ta åt er om ni känner er utpekade.Finns väl heller inget positvit med de? Nej
Och alla fjortis wannabes, fuck off.

2, Snoddar på byxorna
Då kommer väl även ordet fjortis upp.
Är gode glad att jag inte sett någon gå runt så här i Luleå än, har ni?
Förutom min syster som är wannabe fjortis. Men hallå, vart någonstans är det snyggt? Usch, vad tycker ni?


4. Sommarens insekter
Det är jag inte ensam om att dissa, hur många av er gillar egentligen alla dessa spindlar, getingar, bromsar och blindingar, eller vad ni nu kalllar de. Det är obehagliga.

Vilka av dessa saker hissar/dissar just du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0