mina piercingar

                                          

Innan läpppiercingen

läppen

Tungpiecing; Gjordes i början av 2008, närmare bestämt i januari tror jag.
Den gjordes på House of  pain i Luleå. Gjorde inte så jätte ont, det går så fort så man hinner knappt reagera. Ska ju inte säga att det var helt smärt fritt, för det var det ju ej. Var uppsvälld ett tag, minns ej hur länge. Men jag började iallafall äta fast mat redan efter någon dag.
Är iallafall super nöjd!
Pris; 500kr

Läpp piercing; Gjordes i början av 2009, under sportlovet tror jag, hemma hos Vixi av mig själv. Denna kändes dock lite mera då det inte går lika fort. Tog ett tag att trycka igenom då man måste sitta och hålla i läppen. Det är då sista biten som känns mest, nivet insidan på läppen. Annars var det lugnt. Var svullet i ca 1 vecka, vad är normalt? Och nu är den fint läkt och så. Även denna är jag nöjd med.
Kostnadsfritt, föruom smycket som kostade 10 kr på Dollarstore, och ja, det är äkta.

Övriga piercingar; Har haft en massa hål i läppen förr. Tog dock ut de på en gång, jag tyckte då att svullnaden skulle gå ner på en gång, vilket den inte ville så jag tog bort de. Har haft i mitten av underläppen, på båda sidorna nere, och två st + den jag har nu i överläppen. Lite onödigt egentligen, men eftersom att alla i läppen är hemmagjorda så har jag ju inte slösat pengar.
Sen de jag har i öronen tycker inte jag räknas, där har jag 5 st.

Har ni piercingar? Vart isånna fall? berätta allt!

Kommentarer
Postat av: SANNA

Okej :) Jo, har för mig att det kostar något sånt. Har kollat runt lite på internet och läste att man tydligen gör piercingen med en tång, jag trodde det var kanyl? Vet du något om det? :)

2009-07-10 @ 01:45:29
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0