beaaach + bränna

Hello. Kan väl börja berätta om min dag.

Vaknade av att en idiot spolade med högtryckstvätt på mitt fönster och plåten runtom, det lät som fan. Less man blev. Klev upp, duschade och åt. Gick sen ut på framsidan med mamma och monica. Sen kom Martin hem så jag gick och packade så for vi till Gültzaudden. Där mötte vi Monicas vän och hennes son. Ungarna badade och alla andra solade. Riktigt varmt iallafall. Har lyckats bränna ryggen + armarna :O Det var massa boooys där ;) yeah. Vi for  väl hem vid 3 eller 4, kollade aldrig klockan då. For hem och åt, sen satt jag ute på baksidan, jäkla vad varmt det var då. Sen har monica och martin varit förbi med Hugo ikväll, trevligt. Annars har jag nog inte gjort så mycket idag. Solat och njutit av en ledig dag i toppenväder ;)

Fick ett sms idag, jobb imorgon kl. 8 :O Varannan dag nu, höhö.
Jobb schema;
Måndag; Jobb
Tisdag; Ledig
Onsdag; Jobb
Torsdag; Ledig
Fredag; Jobb
Skulle först vara ledig resten av veckan som det såg ut i Måndags, men så blev inte fallet, det fanns nog mycket jobb så jag får jobba med ;)  Fast då behöver jag bara gå ut två dagar nästa vecka tror jag, om jag inte jobbar in midsommar också. Sen kanske jag får jobba mer sen om jag vill, mer pengar, hehe!

På tal om sol och så, min mor och tobba kom hem från Turkiet igår, tror ni att de var bruna? Jo men som bara den. Avis som jag vet inte vad. Tobba är typ pepparkaka, fuskigt. Han gjorde föressten en ifyllning av en av hans tatueringar + att han skrev dit R, A och S, första bokstaven på hans barns namn, sweet. Det borde min mor också göra ;) hehe.
De har iallafall haft det bra och varmt där.
Så jag har bestämmt att vi ska dit nästa sommar, eller någon annan stans, utomlands iallafall, har inte varit längre utomlands än Finland, haha. Har ni?
Så nu ska jag börja spara pengar.

Jao, vad ska ni hitta på imorgon? Själv ska man jobba, ska skynda mig så fort det går, vill hinna sola, de har lovat fint väder :)

Jaja, ska lägga mig och titta på film nu, men vi hörs imorgon, säkert mobilblogg.
Puss & sov gott ♥♥♥♥


Gladiatorsandalerna fick följa =)


Kommentarer
Postat av: ­-Milly-

Godmorgon!

är allt bra med dig idag?



Kram

2009-06-26 @ 06:23:14
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0