bus enkelt men gott

Gjorde hemmagjort godis igår, riktigt gott :)


Det blir dock mer än på bilden, hade inte stoppat allt i en burk.
Recept;
200 g ljusblockchoklad
några nävar corn flakes
cocos efter tycke och smak

Smält chokladen på valfritt sätt, jag smälter över vattenbad. Sen kan du knosa flingorna lite om du vill, ta så mycket du vill. Blanda ihop, cocos stoppade jag i för smakens skull, det går lika bra utan. Sen går det med Vårgårda ris, nivet ris puffar?
Man kan nog göra av vad man vill..

Prova vettja =)

Kommentarer
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

nja vet inte sjdå(:

2009-06-14 @ 14:07:45
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Daniel

Sv: det var snällt gjort, det blir fler och fler killar som bloggar numera men jag tycker faktiskt att min blogg har lite intressant läsning. även om det är mkt om privatlivet så kommer det utökas med allt från tips inom fotografering till fler och fler filmtips och även andra roliga saker, så håll till godo, mer rolig läsning kommer

2009-06-14 @ 14:52:12
URL: http://daeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0