shopping:) hej, sitter på bussen j

0-4dc852c070a1de5c086cf941b62db83a.png

Kolla varifrån!

shopping:) hej, sitter på bussen just nu, har jobbat och sen gått en sväng på stan, hittade endast dessa två toppar från gina, köpte en lite mer neutralfärg, eller ja, en färg som alla har i garderoben, svart och grå och en färgglad. Ni får se bättre bilder när jag kommer hem, då får ni även hissa och dissa, vad säger ni om det?:) idag tror jag faktiskt att jag måste städa mitt rum, men det blir aldrig något gjort, men idag så!:d ni vet hur bilar med mkt bas i låter? Alltså bas, musik typ, men en bil med bara bas ungefär, nu vet man hör rutorna skaka osv, så låter bussen när den stannar och plockar upp/släpper av någon, mega bas;) okej, men jag ska sätta mig och lyssna på musik nu, hörs när jag är hemma med bilder och så:) puss


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Haha, tack så mycket! :D



Rösta gärna på mig här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10272656 (A)

Jag är nr 7. Det hade varit jätte snällt! :D

2009-06-29 @ 14:54:06
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0