släkt

Bara 2 inlägg idag, tråkigt nog. Men imorron ska det bli mer =D Ska nog snart lägga mig och titta på film eller så, ska ju och städa imorgon, färga håret, tvätta och vara med Crille. Så jag kommer iallafall att ha saker att göra :) Vad ska ni hitta på imorgon?

På onsdag åker min mamma och låtsas pappa tillsammas med mina 3 mostrar, samt 5 av mina kusiner till Turkiet. Två av mostrarna tar med sig två barn, den andra bara 1 + deras män, mostrarnas män förstås. Jag och min syster stannar hemma. Men det gör inte mig något faktiskt. Känns bättre att vara hemma och tjäna lite pengar, det finns fler möjligheter att fara utomlands, inte sant?

En sak ni inte visste.
På min mammas släktsida, har jag 9 kusiner, alla är killar. Det är roligare tycker jag. Varför vet jag inte riktigt. Så jag och min lillasyster är de enda tjejerna, av alla kusiner =)  Och de är i åldrarna 8(tror de minsta är det) - 20(?) inte helt säkert, men däromkring.
Har ni mycket blandat, både tjejer och killar? Bara tjejer? Bara killar? Tell me!

Kommer tillbaka, ska borsta tänderna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

15 kusiner totalt varav 9 killar och 6 tjejer ;)

2009-06-14 @ 16:30:13
URL: http://losemybreath.blogg.se/
Postat av: Robin

Hej! På min mammas sida har jag 9 kusiner, alla är killar (mina systrar är dom enda tjejerna. Alla kusiner är mellan 8 och 9 år typ :D

2009-06-14 @ 20:27:55
URL: http://hundrakilokarlek.blogg.se/
Postat av: Anonym

20 menade jag;)

2009-06-14 @ 21:51:09
URL: http://hundrakilokarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0