Söndag

God morgon. Har varit vaken en stund, men gjort annat.. Ska snart gå och väcka Crille, Även springa till tvättstugan och avboka min tid. Eller så tvättar jag det lilla jag har, varför inte? Lika bra att få bort småtjaffs. Tvättade ju i fredags så jag har typ två omgångar med kläder inte så mkt att hurra för. Sen ska jag även boka en tid till på onsdag eller torsdag, då mamma och släkten kommer från Turkland, då behövde de tvätta sa hon. Hoppas hon köper något till mig (a)

Idag ska jag på bilbingo igen, denna gång med Pappa, nån, min bror och lilla syster, fast min bror åker nog dit med min farbror, då han ska spela åt honom, Tror att det är farbrorn som är utropare, GO han! höhö. Hoppas jag vinner idag då.

NU: Klä på mig, väcka crille.
Puss


Kommentarer
Postat av: Tobias

jag åker utomlands med familjen vilket jag tycker ska bli skönt :) haha!

2009-06-21 @ 11:49:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: maja

sv: oftast är det självutlösaren, andra gånger är det min syster, då hon kommer och hälsar på här hemma :)

2009-06-21 @ 12:55:05
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0