badhus, lite för länge

Tja! Sa ju faktiskt att jag skulle komma hem vid 3-4, vi hade dock badat klart ca halv sju. Så från ca halv två till halv sju. Det var skönt. När vi satt i babypoolen så kom en liten kille fram och busade med oss, han var jätte söt! :D Och badvakten spruta iskallt vatten på oss, roligt men kallt.
Till sist kom ju Vixi & saras mamma dit med resten av ungarna, så jag åkte rutsch(ursäkta stavningen)kana med Tobbe & sanna, vi typ la oss tvärs över rutschkanan så den fylldes med vatten, så mycket vatten att det till och med forsa över på sidorna, hehe! Det gillade dock inte badvakten.. Yes, sen for vi hem och här sitter jag!

Snart börjar typ Du är vad du äter + rent hus, vad ska jag se? Det var en ung tjej med i Du är vad du äter, så det lutar mest åt det.. I need some tips! Sen är det ju säsonsstart på Fråga Olle, samt Girls of the playboy mansion. Jag tycker att det är roligt att titta på bara, det är ju inte normalt.

Imorgon är en bra dag! :D Yeah, ni får veta varför sen..
TV taaajm nu, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0