dåligt med uppdatering

Hej allihopa. Har inte haft tid idag, har ju först varit och städat, sen gick vi på stan, kikade även in på Monki som vi fått, och nya kappahl :P Sen  for jag hem, tog det lugnt och beställde lite saker, sen har jag varit med Vixi, vi var typ ute :P Inget annat speciellt har hänt, ska se Wipeout strax, sen Sanningens ögonblick. Ska ni?

Beställde ett par gladiatorskor, fina! :D Ett par svarta, vill ha ett par bruna, men brunt kan man ju inte matcha med alla färger så det fick bli svart, om jag kan ha dem kanske jag köper ett par bruna också, får se :) Sen även en söt svart topp, tråkigt med massa svart, men alla andra färger hade lång leverans tid, kanske beställer fler sen.
Och när vi var på stan så hittade jag en fin fransväska, på lindex, men den fanns bara i beige och typ ljusljus rosa, de var inge fint!  HIttade även en helt okej skinnväska på Kappahl, men jag ska vänta och se till på onsdag om jag hittar nå.

Det är även marknad í Luleå centrum torsdag - lördag, köper aldrig något då, men jag tycker att det är kul att gå och kika, kanske hittar någon väska, sånt brukar de ha, eller solbrillor! :D fast först måste jag skaffa linser igen.

Imorgon ska jag börja simma igen, fettet ska bort! Haha, men det är skönt att simma faktiskt, så jag köper nytt badkort, skönt när det är bättre väder också, ska snart ta fram cykeln, vågar ej cykla än då det finns massa isfläckar, hehe..tar fram den imorgon så den får tina, den står just nu lite smått nerbäddad i snön :P

Ska gå och se tv med mamma & tobba nu innan Wipeout börjar så vi hörs sen! :)

Hem klickat;


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; Härligt :)

jorå det går allt!

Gör du då?

2009-03-22 @ 21:11:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: SANNA

Snyggt:)

2009-03-22 @ 23:01:47
URL: http://sannariekkola.blogg.se/
Postat av: Du Vet Inte

Delber Malai

2009-03-23 @ 22:14:12
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0