klockan springer iväg.. ta fast den

Oj, är klockan halv 1? Shit, det känns inte som det, jag borde sova.. Ska ju å städa i morgon och sen måste jag plugga! jag hatar det, men det är en hel NO rapport som ska in på fredag, jag har hittils bara gjort inledningen och jag fattar verkligen inte hur man ska göra.. Så jag får ta tag i det i morgon, kanske inte får, jag SKA! Påminn mig (A)

Men nu är det nog dags att hoppa i sängen, det är ju en dag senare också och jag ska vakna 9 :/
Ni får iallafall en bild på spelet vi spelade i onsdags, som jag vann efter lite tjaffs! :D *stolt*

Ni får sova så gott, så hörs vi på morgonen,
Puss & gonatt på er sötnosar!


Ni borde prova det, det är kul! :D bara om man kör barnfrågorna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0