onsdag

Godmorgon!:D Har nyss duschat, så nu är man iaf lite piggare =) Har ni sovit gott? Jag har iaf det, men jag var sjukt trött när jag vaknade,brukar inte vara det, eller jo klart, men inte så mycket som idag. Såg ju HSM 3 igår, men jag somnade typ efter 10 min, så jag vaknade till och slog av, sen somnde jag om lika snabbt igen.

Vad händer idag då?
- Blogga, äta, fixa mig
- Skola från klockan 9 - planera schema
- Nationella prov, uppsats - Engelska klockan 9.50
- Nationellt slut 11.20
- Lunch
- Ha en lektion
- 13.00 Sluta för dagen
- Gå till badhuset
- Fara hem
- Äta
- Vara med Crille
Ja ungefär så, kanske lite väl detaljerat, men strunt samma =) Vad ska ni göra idag?

Ska klä på mig åså nu, äta frulle =)
Kommer om en stund & en strax


Kommentarer
Postat av: Annen

- Jobba

- Städa

- Träffa vännerna och äta våfflor

- Gå på Kenny begins på bio

- Gå hem och sova :)

2009-03-25 @ 08:24:38
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0