ROBIN, BROR, LÄS!!!!!

Kom även på att jag vill ha en frans väska, så kolla om du först hittar en mellan stor svart eller brun skinnväska, behöver ej vara äkta skinn. Sen kolla om du hittar en fusk mocka fransväska, antingen svart eller mörk brun,duvet hurdan jag menar? :)

Typ något i den här stilen;

 eller

Och en sån här frans, en mellan stor, även denna som man kan hänga från höger till vänster du vet ;)



Hör jätte gärna av dig med vad det finns för priser och färger, så vet jag, om du nu hittar på ett ställe där ni stannar, så ni inte bara är där över dan, annars så antingen en brun som färgen på skinnväskan, eller en svart! :D

Good bye. Ha så kul


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; okej okej :D

jag tittar på beck :D

2009-03-22 @ 21:56:53
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0