Ska ni släcka allt hemma ikv?

Hej :)
Har faktiskt inte hunnit blogga, jag for och badade nästan direk när jag vaknade, hoppade bara i kläder, åt frukost och packade badkläder, sen for jag på en gång. Sen när vi kom hem kanske vid 3 så hjälpte jag till med maten och har precis ätit. Ska vara med Crille ikväll =)

Kommer ni släcka allt hemma undekvällen? Jag kommer det, fast datan går ju endå att använda, behöver inget internet för att se film + att man klarar sig med bara batteriet, men fan att det ska vara Robinson ikv, just den tiden också, det får mig att inte vilja släcka, men jag kan offra mig, det går i repris.
Jag tycker absolut att ni kan släcka allt, förutom kyl och frys. Man klarar sig utan lampor och tv i en timme, inte sant?

Ska nog ta och byta kläder och platta håret. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0