torsdag

God morgon! Här sitter jag med humöret i topp, varför vara på dåligt humör när det är bra väder? :D
Har flätat hela håret i hopp om att  det blir lockigt. Hade jätte fina lockar igår kväll, så jag hoppas håret hinner torka någorlunda mkt innan jag går till skolan. Det är soligt redan, hoppas det blir varmt. Fast dunjackan är för varm nu, men jag har ingen vår jacka, får köpa en! :D

Idag har jag ju engelska prov ca 10.40, jag ska fan klara det.. minst vg (A)
Efter skola så har jag inget inplanerat faktiskt, får se vad som händer.
Ska ni göra nå kul idag?
Har ni fint väder nu på morgonen?

Ska göra mig klar det sista nu, vi hörs sen!
Puss 

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; ska till pojken på lördag :D själv då?

2009-03-19 @ 17:38:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0