tv, hela kvällen lång

Så nu är jag tillbaka.. Har sett tv ett bra tag nu, först Den rätte för Rosing,One Three Hill,GossipGirl, Wipeout, Sanningens ögonblick. Jag kollade även en stund på det där dans programmet på MTV, hann se Kenza en snabbis där också, på TV alltså.

Alla program jag sett var helt okej bra! Skrattade som fan åt Wipeout och frågorna på Sanningens ögonblick är sjukt jobbiga. Jag hade nog aldrig pallat svara på dem. Men killen som var med fick då vissa saker (sagda?) Som att han var bisexuell mm, det är starkt tycker jag..

Nu sitter jag iallafall och pratar med Crille, jag vill hitta på något kul i helgen med honom så vi får se om vi kommer på något! :) Vi gjorde ju inget specïellt på två års dagen eller alla hjärtans dag så då kan vi göra något nu! :) Har ni tips så lämna gärna.

Nu ska jag faktiskt igen kolla ifall jag ska beställa något, kanske Crille ska ha något.
Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Tack sötnos! Det gör mig sannerligen glad att höra :)



Tror dock inte att jag kommer våga lägga ut ett sångklipp någon mer gång. EFter att jag hade publicerat det där klippet, låg jag med ångest hela natten och tänkte "VAD SJUTTON HAR JAG GJORT! Jag är ju inte riktigt klok!"



kramar

2009-03-08 @ 22:28:07
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: SANNA

Oj! vad kul att du och din kille hållt ihop så länge :)

2009-03-10 @ 18:35:48
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0