Sammanfattning av lovet

Så ja, nu har jag inget annat för mig än att blogga... Kan väl sammanfatta lovet i stortsett.

Måndag: Jag kommer faktiskt inte ihåg att jag gjort något speciellt. Jag var med Vixi..

Tisdag: Jag var med Vixi även denna dag, skulle vara med Crille, men icket. Vi hade iallafall kul..Jag hjälpte Sara & Vixi att tömma deras rum inför nytapetsering. Familjen for till Övik, jag var ensam hemma.

Onsdag: Var med Sara, Vixi & Crille. Vi spelade Familje Geni och hade skit skoj. Vissa saker kan ej nämnas..
Dagen började väl hos Vixi, vi satt och planerade lite.. Såg på tv, var värsta soffpotatisarna, vid 16-17 någon gång gick jag hem och började fixa mat till mig och Crille. Han kom när maten var klar, vi hade det mysigt till klockan 8, då gick vi hem till Vixi, var barnvakt med dem till halv 10, då gick vi alla fyra till mig, spelade spel och hade skit skoj! Dem gick hem vid kanske 1, minns inte riktigt, jag och Crille gick och la oss. Somnade

Torsdag: , vaknade vid halv 6 och hade as mycket problem att somna om. Sen vaknade jag 11, låg i sängen till kanske halv 12, sen klockan 12 gick jag till tvättstugan, det gick skit bra faktiskt! Gick hem, stekte palt till frukost/lunch åt mig & Crille. Sen låg vi i soffan och såg tv hela dagen! Sen lagade vi mat tllsammans, tacos, gott! Sen vid 8 tiden for han hem, då han trodde att han skulle till Dundret idag. Så jag gick till Vixi, såg tv och var social. Drog även med mig både henne och Sara att sova hos mig, så vi alla sov i vardagsrummet, kollade på MTV en hel del.. Somnade vid halv 1 kanske..

Fredag: Vi vaknade vid kvart över 11.Då hade jag fått sms av mamma, dem var påväg hem och hon sa att jag hade 4,5 timmar på mig att dammsuga. Även ett sms av Christoffer då han sa att dem inte skulle åka idag, utan imorgon (lördag) klockan  på morgonen. Så vid 1 gick dem hem, Vixi och Sara, jag fixade lunch, dammsög, rengjorde spisen. Sen såg jag tv en stund, det var någon bra film. Sen kom mamma & dem hem så vi käkade middag. Sen var jag med Crille å vi gjorde inget alls typ. Klockan 8 satte jag mig för att se Så ska det låta, 39 minuter av Lets dance, och Singing bee. Sen dess har jag faktiskt inte gjort något speciellt, ja..

Jag anser inte att helgerna hör till lovet, för dem har vi ju endå så. Men imorron ska vi iallafall till min bror, han fyller år idag (6mars), 22 år faktiskt, Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0