allt eller inget

Som ni kanske förstod blev det lite stressigt imorse, stressad som jag var gick jag på toa en sista gång, gissa vad, mens! Kan det börja bättre? Nix, skämtåsido.

Har efter skola bara ätit, sen gick jag till Monica, skulle ta hand om Hugo ett tag. Så vi gick en riktigt lång promenad, shit vad det var varmt alltså! :O Sen efter jag varit där till typ 7 så gick jag till Vixi, vi for och köpte fil, sen tillbaka tll henne.
Väl där så började vi göra sönder jeans, nivet göra dem nötta åså, blev inte så vackert, så Vixi ska göra en väska, slänger upp en bild i morgon på det.. Jag ska också göra en, kanske jeansväska med fransar? haha, får se hur det blir.

Imorgon så har vi nationella i Fysik, första gången! Önska mig lycka till, det kommer inte gå nå bra. Sen ska jag även ut med Hugo igen, sen till Vixi och fortsätta med vårat.

Och nu är jag trött så jag vill sova.
Hörs imorron bitti! :)
Puss på er sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0