hellu

Hej igen alla! :) Nu är jag hemma efter en alldeles underbar helg, den var fantastisk absolut.
Nu håller jag på att tvätta. och är egentligen inte på humör, men jag får bita ihop så att ni får ett inlägg om helgen + en massa bilder :) Lyckades få några fina bilder iallafall, fast rätt många av de är mobilbilder så ni får inte klaga på kvallan är ni snälla, hehe!

Crille fyller år idag, Grattis älskling! Fast jag vet inte om jag pallar fara, känns som bajs allt nu, fast inget på grund av honom, är bara less, mensen är på väg snart också.
Plus att det är mors dag idag, så vi har fikat lite åså. Ena brorsan var här också..
Aja, inlägget om helgen kommer ta lite tid, så jag börjar nu'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0