sol,sol strålande sol!

Go kväll! Har varit upptagen hela dagen med det ena och det andra. Just nu är jag med Crille och vi ska se på film.

Dagen började iaf med att jag vaknade hos Vixi, käkade frukost, sen tog vi oss ut och shit vilket väder, det var såååå varmt, herregud, riktigt sommarväder. Vi spelade kubb med hennes lillasyster och sen gick vi till affären och köpte glass, jag bjöd Vixis lillasyster Sanna på en eftersom hon lyckades slå er en kubb grej. Sen när vi kom tillbaka satt vi och käkade glass, sen spelade vi kort. Sen gick vi och handlade åt hennes mamma lite grann. Sen gick vi hem till mig och åt mackor, sen tillbaka till Vixi, jag hjälpte Sara att tvätta deras mammas bil, det är roligt! Frågade min mor när maten var klar, den var klar då så jag gick hem och käkade, var bara ute till Crille kom, han kom ca halv 6, så vi var ute till kanske halv 7 så vi gick in, jag duschade sen såg vi Så ska det låta. Sen dess har i inte gjort så mkt.
Kan säga att detta varit en toppen dag.
Jag ursäktar mig för alla dessa SEN,som blev i min dags sammanfattning.

Imorgon ska jag till Vixi, hon har "kalas", hon fyllde år igår, om jag inte minns helt fel, jo det stämmer. Så jag ska dit och fika, mummmmmms =) hehe.. Imorgon får ni även in massa bilder, sånt som inte blivit av tidigare.
Ska även försöka få mig en sväng till dollarstore, om nån ids följa med så.

Men Crlle har redan lagt sig och väntar nog på mig nu så vi hörs imorgon! :)
Sov sött alla
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0