magsjuka - ska aldrig mer....

God morgon/förmiddag.
Sitter i soffan med lite huvudvärk, eventuellt feber och kroppen känns ovanligt tung. Har nämnligen magsjuka.
Igår på morgonen mådde jag som sagt inte så jätte bra, gick iallafall på praktiken, då blev det värre, frös som bara den, hade ont i magen och mådde illa.
När vi gick ut blev det absolut värre, en av ungarna spydde direkt när vi kom ut. Då kände jag också att det var på g.
Så jag gick in på min rast, sprang på toa men inget kom som tur var.

Sa att jag skulle gå hem, mådde ju inte bra. Så jag gick hem, sen sprang jag på toa å då kom det.
Har inte spytt mer sen dess. Som tur är.

När jag kom hem igår låg jag på soffan hela dagen, tills idol var slut.
Mådde riktigt dåligt.

Men idag är det bättre.
Ska klä på mig nu och springa till grannen och mata marsvinen.
see u!

ska dessutom aldrig mer önska att jag ska bli sjuk, det är jobbigt

Kommentarer
Postat av: maja

sv: jo, först måste du avfärga det och sen färga in det. ditt hår kommer säkert bli kopprigt av avfärgningen så egentligen behöver inte färgen som du lägger på vara särskilt orange liksom...

2009-11-22 @ 13:51:46
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0