tvättar - för fulla muggar

Hejsan. Nu har jag precis vart och slått på två maskiner tvätt, kändes som att jag inte tvättat på evigheter. Men nu så får jag massor med rena kläder. Ska nog även en sväng till Sara & Vixi nu.

Känner att jag fortfarande inte mår bra, ont i huvudet och illamående ligger och gnager inuti mig, det är rätt jobbigt. Det är onödigt att bli sjuk, imorgon börjar min praktik på skolan, med barn som går i första klass. Ser framemot två roliga veckor, sen återstår två veckor på dagis med Lova. Blir jag sjuk och är borta en längre tid så får jag ta igen det senare, så det är lika att göra bort det. Å jag gillar praktik.

Idag har jag inte gjort något speciellt över huvudtaget, sovit, duschat sett tv, och ätit. har nyss proppat i mig tårta, då min bror fyllde år igår. Gott var det! Och innan det super god mat. Tummen upp!

Men nu ska jag kila iväg till Vixi och Sara. Stannar där till innan åtta, då är det Ensam mamma söker.
Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0