041009 - årets första snö i Luleå!

Go kväll!

Ikväll har den första snön fallit över Luleå. Ja, iallafall snöblandat regn som jag uppfattade det.
Det betyder att vintern snart är här, super myyys! Men om det blir slask är det dock inte uggs väder! Det är ett stort minus.

Nu vill jag bara att det ska komma massvis med snö, ett tjockt lager. Det är vinter det. Men till en början får vi nöja oss med regn/snö och massa slask tills den riktiga vintern kommer.

Till julen längtar jag också, julpynt är sjukt mysigt och värme ljus och allt, tycker inte ni det?
Ne men jag tycker att vintern kan gott och väl komma nu. Denna retsamma kylan går mig på nerverna, det är jobbigt kallt när man går till bussen om mornarna, under hela dagarna är det inte mer än 9 grader varmt.
Fast jag kan ju iofs ta på mig mer kläder, så jag får skylla mig själv.

Tänkte bjuda er på lite vinter bilder från Luleå stad! :)

EGNA BILDER;

Datum stämmer ej.

Dålig kvalitet! So what.

BILDER TAGNA FRÅN GOOGLE!


kyrkan! :)

BILDERNA ÄR DOCK INTE FRÅN NU, SNÖN SYNS INTE ENS PÅ BACKEN JUST NU! MINA EGNA BILDER ÄR FRÅN VINTERN SOM VAR, 09, I KANSKE JAN/FEB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0