enligt Hannah.




1. Bra betyg på proven.
Fan vad glad man blir när man trott att det gått rätt dåligt å när man får tillbaka provet visar det sig att man fått skit bra! Vem gillar inte det liksom?

2. Stickade koftor, halsdukar och massa sköna höst/vinter kläder! + uggs!
Så sjukt mysigt med varma kläder. Massa halsdukar och koftor. Och gina tricot har ju en massa snygga!
Och uggsen blir mina favoriter även denna vinter, sköna och varma!

3. Spel på Facebook!
Väldigt många fördriver tiden med farmville/farmtown/fishworld/maffia wars m.fl. på facebook. Mina absolut bästa tidsfördriv är Farmville och Fish world, å ett stort plus är att allt är gratis!







1. Dryga människor.
Jag hatar de. Finns folk i min närhet som är dryga och otrevliga hela tiden. Det är speciellt folk som jag inte har någon relation med, ingen som jag känner, men endå beter sig folk som idioter. Varför kan man undra?

2. Folk som inte kan/fattar det svenska språket!
Härom dagen när jag gick till tvättstugan för att tömma tvättmaskinerna jag tvättat märkte jag att de stod öppna, vafan tänkte jag? Sen såg jag att en av maskinerna var tömd och igång slagen. Och självklart stog det en jäkla
burmanes där, som bott i sverige i över 5 år. Jag blev less så jag sa åt honom att han inte kan ta mina maskiner å han ska fan inte tömma de! Å fanskapet kan ju heller inte prata svenska, han mumlade något på låtsas svenska, fan va less! Lär er för helevete svenska!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0