nu är det dags för prov i engelska

5e9a3f4d2aac5f00e699565b88ea95ec.png

Kolla varifrån!

nu är det dags för prov i engelska, ingen har pluggat till det så vi får se hur det går. Sen har man lunch och sen två timmars BF. Ja nu är provet gjort, gick ganska fort och var rätt enkelt. Skrev iallafall på allting, sen är ju frågan om det är rätt. Nu sitter jag iaf och väntar på att någon ska äta med mig, fisk som är as gott!:d men jag vill typ fara hem, för det är sjukt dåligt väder och man blir typ på dåligt humör, inte bra. Nu syns det dock kanske inte att det är så dåligt, men det är typ storm och regn, det skulle typ snöa egentligen. Nog om väder, idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske har tvätttid men jag vet inte, annars är jag med Crille typ. Vi får väl se. Jo, men jag ska iallafall göra något annat nu. Hörs efter kl 3. Ha så skoj resten av dagen! =)


Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv, Bra, haha :)

Tack så jätte mycket! :D

2009-10-07 @ 16:33:33
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: SELMA AALACHI

fin blogg du har,planer för dagen?

2009-10-08 @ 08:27:17
URL: http://musicbyselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0