Säsongsstart; Körslaget

Ikväll satte första avsnittet av Körslaget igång och jag satt bänkad framför teven. Vissa körer bättre än de andra.
Men min favorit var nog Team Rigo. Även Amy var bättre än jag trodde.

Lite skumt tyckte jag dock att det var att Team Stefan fick mycket röster, jag tyckte att de var sämst, det lät så rörigt allt de sjöng, ne ingen hit!

Men jag kommer dock att fortsätta följa programmet, om nu inte mina favoriter åker ut fort!

Vad tyckte du om kvällens Körslag? Vilken kör är din favorit?






Denna killen är en del av en av körerna, han borde satsa på en solo karriär, kan ju alltid testa Idol! :D
Massa talang.


Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♡

SV: jag hoppades på Clara och Rasmus..men ingen av de gick ju vidare :(



Allt bra med dej annars?

2009-10-04 @ 14:46:50
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0