Sov dags redan

Hej, nu har Crille redan farit. Men träffas nog en sväng imorgon också.
Hade tänkt sova redan, är trött & lite förkyld. Sen vet jag inte om jag ska sova ut eller kliva upp tidigare imorron.
Vill hinna göra något av dagen. Ska tvätta förlängningen imorgon och platta osv, så jag tar mig upp ett par timmar tidigare.

Ska se om jag drar förbi stan en sväng också, skulle behöva färga håret, köper dock färg så. Får se.

Nu ska jag snacka lite med folk på msn, sen sova, Hörs i morgon.
Puss

Kommentarer
Postat av: Johan

Sv: när du minst anar det bästa vännen så kommer du finnas där:) Du är en så kanonfin vän så du kommer komma dit:)<3



Ha det bäst:)

2009-10-10 @ 01:04:24
URL: http://johansdag.blogg.se/
Postat av: Lina

Hon som kastade alla i vattnet verkar helt efter!! Men programmet kan nog bli skoj!



Hoppas du får en härlig helg!



Kram

2009-10-10 @ 02:40:01
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0