tisdag

God morgon. Förlåt för gårddagens kassa uppdatering. Men jag var på stan och med Vixi hela dagen, sprang fram och tillbaka mellan tvättstugan flera ggr. Sen när jag väl skulle blogga så funkade det inte, de hade stängt av blogg.se inatt. Trist.

Nu sitter/ligger jag lite halvt hos Vixi, har varit vaken sen just efter klockan sju imorse. Då kom Vixis lilla syster Lova in i rummet. Så hon kom till min madrass och låg och vilade med mig en liten stund. Men nu har hon farit på dagis.

Senare har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska iallafall duscha!
Är skit sugen på att handla massa jul saker, typ pynt å allt, men det får vi se hur det blir. Vill köpa typ julgardiner, ljus & massa mys färdigt. Men med tanke på att jag bor hemma så kommer det knappast komma till användning, sånt fixar mamma.

Nu ska jag gå på toa & tvätta fejjan, sen ska jag göra nått :D
Hörs om ett tag eller två.

Puss


Kommentarer
Postat av: ViktorE

Haha ja men jag får se om det någonsin blir någon nystart, jag vet inte riktigt är lite sugen ändå så jag kanske provar igen :)



haha jo det var jag så det måste varit mig du såg, haha :D hur kände du igen mig?

2009-10-27 @ 09:06:00
URL: http://viktore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0