idol deltagarnas framträdanden - enligt mig, ingen musik expert!

Allt detta är enligt mig, jag kan absolut ingenting om musik. Men jag tycker så här, punkt slut!

Patrik;
Rätt tråkig. Men jag gillade det endå, men inte nog bra för att gå vidare.

Rasmus;
Han är ju asbra egentligen. Men jag hade velat att han skulle sjunga som vanligt, inte ... ja vad det nu heter, så mycket! Men nu fick han ju sjunga ca 10 sek extra, det lät suuuper bra! Håller tummarna för han.

Carl;
Nja, ingen favorit. Jag tyckte inte att det lät så bra, det tyckte jag låt framkrystat. Not good.

Rabih;
Han har en väldigt söt röst, samtidigt fin. Jag tycker att det var bra det han gör nu, Chris Brown - With you.
Jag tycker att den passade han. Helt sweet att Mariette började gråta. Han är helt klard värd en till chans!

ERIK;
Jag älskar det! Absolut.
Jag får typ damp eller nått. Fyfan! Hans röst, ge mig! Alla killar borde vara fett avundsjuka nu, dels för utseendet men framför allt RÖSTEN!!!!!! Det här är det bästa i IDOL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0