Kissies bror i IDOL - fet diss!!!

Om ni som jag, läser Kissies blogg, borde ni iaf veta hur hennes bror ser ut? Om ni som jag, tittade på första delen av idol ikväll, så såg ni Lilla Peter där. Fyfan säger jag. Inte kan han sjunga? Bra att han inte gick vidare.
Jag tycker att det är pinsamt fan.

Vad tycker ni om Peters försök till att bli våran nästa IDOL? Fail?


Bild tagen från google.



För övrigt om Idol har jag redan någon favorit!
Ni vet han Jon Sindenius, han med glasögon som hade jätte sköön röst!
Och sen felix , han hade en jäkligt ovanlig röst, men jag blev typ kär.
Ska lägga upp klipp så fort de finns på Youtube. Jo, nu håller jag ärligt talat på att somna.

Vi hörs nog imorron bittti.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0