top model - ny säsong & ensam mamma söker!

Ja, det är vad min kväll bestått av. Har alltså tittat på tv. Först den nyaste säsongen av top model och sen efter det nya säsongen av ensam mamma söker. Båda programmen var bra och jag kommer fortsätta följa de
Har ni sett något av de?

Nu hade jag iallafall tänkt fortsätta se på paradise hotel, är på avsnitt 30 nu, hinner se två stycken idag, vill inte vara vaken så himla länge så.
Men jag ska försöka hinna blogga innan skolan imorgon, annars så slutar jag klockan 2 så vi hörs efteråt.
Puss och gonatt!


var ju i stallet med Hugo för ett par veckor sen, då tittade vi bla. på denna häst.
(hade ingen roligare bild)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo, jag förstår! :)

Vad spännande, är du nå nervös för att de ska göra ont lr sådant då ? :p

2009-09-06 @ 22:03:38
URL: http://jiiv.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra söndag? (:

2009-09-07 @ 00:16:48
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0