babylycka...

Natten till onsdag födde jag en liten flicka. Fan vilken fin unge & fan va lycklig jag var..
Synd var det dock att hon inte var med mig när jag vaknade...

Tråkigt nog var detta bara en dröm, fanfanfan!!
Jag var riktigt besviken då jag vaknade och jag insåg att hon inte var kvar.

Jag vill ha en bebis nu för jag vet att jag skulle klara det.
Alla runt omkring mig får barn hela tiden, kompisar och allt, inte jag.. Sadface.

Det kommer en vacker dag för även mig, jag vet. Men jag vill ha NUNUNU!


bild från google.


Kommentarer
Postat av: moa

goootcha! jag vill med ha en unge,jag vet att jag skulle fixa de med stöd från nära & kära!

en liten bebis att ta hand om,ett nytt liv som man alltid kommer vara en del av!åhhh..mysigt:)

-höll på att bli gravid i somras men som turen är blev de inte så!för de hade känts lite fel & dålig timing nästan..:/

sv:ja precis!:)

behöver nog ha en som jag tar med mig överallt,så jag kan skriva i minsta lilla,haha:)

imorgon är de skolan,ska göra lite ärenden och så..kvällen återstår att se vad de blir för tokigheter;)

själv?:D

kramar

2010-02-25 @ 23:53:33
URL: http://justmoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0