lugg problem. hjälp, ja tack!

Hej där. Sitter å funderar lite på hur jag ska klippa mig imorron.
Ska jag chansa på rak lugg eller satsa på vanlig sne lugg?
Vad tycker ni? Kör iallafall på toppning samt tillfixning av uppklippningen, fin slipa den lite. Sen lugg, antingen eller.

Idag blir det att städa med mamma, nivet min söndagssyssla. Vi gör det idag eftersom att mamma, Tobba & Maja åker iväg imorgon och stannar till på söndag. Till mina kusiner i Ullatti, som ligger någonstans åt Gällivare hållet. Ska bli skönt att slippa de, kunna göra vaaaaaaad jag vill ;)

Nu ska jag däremot ta det lugnt en stund å göra ingenting, äta strax åså.
Mobilen har inte kommit än!! =( haha, det har gått två dagar å jag typ dör, sweet.


SNE?

RAK?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0