we can work it out

Tjena! Suttit hemma & tittat på Melodifestivalen med Sara. Min favorit var helt klart Eric Saade!! Dels har han ju utseendet sen var låten riktigt bra. Grr, sen var det väl helt okej bidrag som gick till andra chansen! Hon Pauline var också bra.

Lekt lite med camen nyss, bara för skojs skull. Det är kul att fula sig lite ;)
Snart är det Alla hjärtans dag, den spenderar jag med familjen samt hos både Vixi & Monica skulle jag tro.
Är du ensam som jag, hör av dig! ;) hehe.

Nu ska jag se om jag kan hitta på något kul till bloggen, ses!



Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Jag menar så :D

Snygg header föresten!

2010-02-13 @ 23:15:15
URL: http://feliciaochpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0