inlämnings uppgiften skickad!

Så ja, klar nu. Drog ut på tiden lite, orkade verkligen inte. Mitt liv sög i typ 5 minuter, det var därför jag inte orkade. Ska förklara;
Släckte taklampan och satte mig galet skönt i sängen. Kom på att jag skulle plugga och inte ser vad det står på pappret då det är kolsvart i rummet, förutom det lilla ljus datorn utger. Ja iallafall, tar mig i kragen för att ställa mig upp & tända igen. Ser då USB kabeln till MP3n på golvet, tar upp den m. tanke på att MP3n skulle laddas. Kastar sladden i sängen, släcker lampan och sätter mig ruskigt skönt igen. Efter någon minut kom jag på att jag släckt lampjäveln som jag skulle lämna tänd!

Usch vad irriterad jag blev, skrattade här åt & för mig själv för att jag är så korkad.
Behöver sömn nu, yes please!



Ska sova nu folk!
Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0